Als toegangscodes of andere speciale informatie nodig zijn voor koeriers zodat zij een bestelling met succes kunnen leveren,
gelieve dit dan duidelijk te vermelden tijdens het afrekenen of indien nodig via email.
Controleer het adres bij uw bestellingsbevestiging e-mail.
Als er iets aangepast moet worden, beantwoord mail met de juiste gegevens.
DPD is uitgeschakeld voor NON EU landen, simpelweg omdat de kosten veel hoger zijn dan bij PostNL & Fedex
Verzending naar Po Box (postbus) is via DPD is niet mogelijk,
gebruik hiervoor PostNL
PostNL:
In de meeste gevallen meerdere afleverpogingen naar een opgegeven adres.
Als u niet thuis bent op de eerste dag, zal uw koerier het de eerstvolgende dag opnieuw proberen te leveren of hij/zij bezorgt uw bestelling in sommige gevallen bij de buren. (tenzij anders vermeld)
Na de derde mislukte poging levering, zal uw koerier een briefje achterlaten met een buurt postkantoor waar de bestelling kan worden opgehaald .
Bestellingen worden 7-14 dagen bij een lokaal postkantoor bewaard, daarna worden deze teruggestuurd naar de afzender .
Klant wordt ervan op de hoogte gebracht zodra een bestelling teruggekomen is.
Vaak de goedkoopste verzendoptie met meerdere bezorgpogingen naar een opgegeven huisadres, postbus of officieel postkantoor.
Waar alle andere Koeriers het ophalen en afleveren meestal zelf verzorgen, verzendt PostNL het pakket naar een Koerier die in betreffend land zal bezorgen.
Als u de eerste dag niet thuis bent, zal de koerier het in de meeste gevallen de eerstvolgende dag nogmaals proberen danwel bezorgt hij uw pakket bij buren . (indien niet anders vermeld)
Na een herhaalde mislukte bezorgpoging moet uw koerier een briefje achterlaten met het adres van een dichtbijgelegen postkantoor waar de bestelling kan worden opgehaald.
Helaas, omdat PostNL met verschillende Koeriers werkt die verschillende regels hebben, zullen niet alle Koeriers een bericht achterlaten of twee keer proberen :(
Daarom is het altijd belangrijk om de trackinginformatie die we bieden na het verzenden van uw bestelling bij te houden.
Na mislukte bezorging blijft de bestelling 7-14 dagen bij een lokaal postkantoor en wordt dan retour afzender gestuurd.
De klant wordt op de hoogte gebracht wanneer een bestelling is teruggestuurd.
Voordelige en betrouwbare verzendoptie voor verzending naar huisadres of in sommige landen binnen Europa ook Afhaalpunt (Parcelstation / Service Point).
Helaas is de verzending vanuit Nederland naar afhaalpunten in Duitsland door DHL geblokkeerd :(
Zoek naar een Service Point dichtbij uw adres: DHL Nederland
Let op! bij afhaalpunten moet het pakket binnen 1 week na aflevering aan afhaalpunt afgehaald zijn.
Als toegangscodes of andere speciale informatie nodig zijn voor koeriers zodat zij een bestelling met succes kunnen leveren,
gelieve dit dan duidelijk te vermelden tijdens het afrekenen of indien nodig via email.
Avondlevering is alleen mogelijk op werkdagen (maandag t/m vrijdag), bij bezorging op zaterdag is het uitsluitend overdag.
Controleer het adres bij uw bestellingsbevestiging e-mail.
Als er iets aangepast moet worden, beantwoord dan demail met de juiste gegevens.
DHL aflevertermijnen zijn 1-2 dagen binnen Nederland, 1-3 dagen naar Duitsland, België, Oostenrijk en Luxemburg.
DHL is uitgeschakeld voor NON EU landen, simpelweg omdat de kosten veel hoger zijn dan bij PostNL & Fedex
Verzending naar Po Box (postbus) is via DHL is niet mogelijk,
gebruik hiervoor PostNL
GLS :
Zeer geschikt voor kleine pakketten aan huisadres of GLS afhaalpunt, bij groot volume word GLS duur.
Binnen Nederland kan het in eerste instantie alleen naar Huisadres worden verzonden, andere deelnemende landen kunnen tijdens de afhandeling een GLS-Afhaalpunt-adres invoeren in stap 2-5.
Na ontvangst van de trackinginformatie die over het algemeen vóór 17.00 uur plaatsvindt, kunt u nog tot 23:59 uur het bezorgadres wijzigen naar GLS-afhaallocatie of ander Huisadres.
Het wijzigen van het adres kan alleen worden gedaan tijdens dit 7-uursvenster en is alleen mogelijk op de GLS-website met de gegeven trackinginformatie.
Let op! bij afhaalpunten binnen 1 week na aflevering aan afhaalpunt afhalen.
Als toegangscodes of andere speciale informatie nodig zijn voor koeriers zodat zij een bestelling met succes kunnen leveren,
gelieve dit dan duidelijk te vermelden tijdens het afrekenen of indien nodig via email.
Controleer het adres bij uw bestellingsbevestiging e-mail.
Als er iets aangepast moet worden, beantwoord dan de mail met de juiste gegevens.
DHL aflevertermijnen zijn 1-2 dagen binnen Nederland, 1-3 dagen naar Duitsland, België, Oostenrijk en Luxemburg.
GLS is uitgeschakeld voor NON EU landen, simpelweg omdat de kosten veel hoger zijn dan bij PostNL & Fedex
Verzending naar Po Box (postbus) is via GLS is niet mogelijk,
gebruik hiervoor PostNL
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. Door op "Accepteren" te klikken, stemt u in met het gebruik van ALLE cookies. U kunt echter de Cookie-instellingen bezoeken om een gecontroleerde toestemming te geven.